Genero Sales Striker
Suggestions for how to improve Genero Sales? Share them or vote for the ideas you like the
best.
If You have new ideas, please submit your own. Please add only one suggestion per post with a
maximum of 25 words. While we can’t respond to every suggestion, we are
committed to reading every post.
Thanks for joining our community and helping improve Genero Sales. Thank you for
sharing!
7 results found
-
Få ett förslag på marginal i % och kr när du lägger in en ny artiklel
När man lägger in en ny artikel så lägger man också in ett pris in och ut. Samtidigt så ser man marginal i kr och % men den funktionen vet jag inte vad den är till för. Skriver man in 20 kr ut och 10 kr in så blir svaret 10kr och sedan % på det. Men till och med jag vet att skillnaden blir 10 kr.
Måste vara mer nyttigt för oss alla som lägger in priser att man kan se marginalen på en gång.2 votes -
Förenkla distributions mätningen
Hej om man nu skall göra en mätning, så skulle det underlätta om man vid varje leverantör hade en ruta där man kunde markera alla produkter på en gång med ett X.
För har man 35 olika leverantörer och vissa vet man att dom inte finns i butiken. Så skulle detta underlätt enormt mycke.2 votes -
Customer number at supplier visible in the distribution checks
It would be good if the customer number at supplier was visible when doing a distribution check. That is what the store refers to which would make it easier to find them in the list
2 votes -
Grouping on supplier in distribution checks
We would like an option in Striker to group the product list in the distribution measures on supplier.
Today the list is long and it would be ideal if we could group on supplier and then expand each suppliers products with a + sign for example.2 votes -
Filter on specific listing code
It would be nice with a filter in all product list on a specific listing code, instead of just being able to filter on all listing codes
2 votes -
Enklare distributionsmätning
Om man ska gör en distributionsmätning och du har t.ex 20 art i den gruppen vore det bra om man kunde välja alla i den gruppen på en gång t.ex finns eller finns ej. För finns det bara 2 art så skall man "x" alla andra 18 art
Jag tror ni förstår mig.2 votes -
Se men inte spara DM
Önskar addera möjlighet att se tidigare distributionsmätningar på besök framåt i tiden. Dock utan möjlighet att genomföra ny DM förrän dagen då besöket äger rum. Detta genom att tex. avlägsna spara-knappen på DM:en. Syfte är att kunna förbereda sig på bästa sätt inför kommande besök.
2 votes
- Don't see your idea?